יום שני, 27 בספטמבר 2010

פוטושופ זאת לדעתי המצאת המאה. למרות שאת מה שעשיתי כאן היה אפשר בקלות ליצור גם באמצעים אנלוגיים...אני עדיין מרגישה שהתוכנה הזאת היא אחת המדהימות והחכמות. אני כל פעם מתרגשת מחדש מהקלות בה ניתן לבצע דברים, המצאות חדשות, כלים חדשים ובעיקר גרסאות חדשות של התוכנה. רעיון ה-history למשל הוא אחת ההמצאות הגאוניות. חבל שאי אפשר ליישם את זה גם בחיים. לחזור אחורה 3 צעדים, לבטל פעולה שאין בה שום צורך וסתם גזלה זמן ואנרגיה ובעיקר להעלים דברים מהעבר, פשוט למחוק אותם...רעיון שיושם מאוד יפה בסרט "שמש נצחית בראש צלול" אבל זה כבר שייך לפוסט אחר.


                       הדוגמנית היא לארה ווסברג והבגדים שייכים לארונה הפרטי.
the model is lara vosburgh and the clothes belongs to her.

PHOTOSHOP

In my opinion PHOTOSHOP has to be one of this centuries greatest “inventions”
Although what I have done here can be easily done manually, I still feel that Photoshop is an amazing & clever tool.
I get excited everytime from how easy it is to use to colour things, new ideas, new applications & especially new versions.
Its genius & it’s a shame that it cannot be applied to real life. To go back 3 steps, to cancel out things that were a waste of time & energy. To cancel out things from the past as if they never happened, to simply wipe them out.

This idea was used in the beautiful film "Eternal Sunshine of the Spotless Mind"
But that’s for another post...

תגובה 1:

  1. זה עוצר נשימה! מאוד יפה ומיוחד.
    אני גם מאוד הושפעתי מ"שמש נצחית בראש צלול" והרעיון של מחיקת הזכרונות. הלוואי וזה היה כל כך פשוט, יש כמה סרטים חדשים לצפייה ישירה שראיתי לאחרונה ואני אשמח להוציא מהתודעה שלי.

    השבמחק