יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

יש לי יומולדת והשמחה רבה :)

ימי הולדת הם עסק מסובך, במקרה הטוב הם מביאים עמם מתנות, ברכות וחום בלב, במקרה הפחות טוב הם עלולים לדכדך, לצברח ולהזכיר שהזמן עובר...כן כן 28 זה כבר ממש קילומטרז' לא מבוטל בכלל. בכל מקרה התמזל מזלי ודוקא האופציה הראשונה תקפה אותי ביומולדת הזה. הרבה בזכות בן זוגי שהפתיע אותי עם מתנה שווה ביותר, עדשה חדשה למצלמה שלי! איזה כיף, עדשת 50 מ"מ, עולם חדש נחשף בפניי. אז אלו קצת מהתמונות שצילמתי בעדשה החדשה, ממש טרי מהיום.
חוץ מזה נזכרתי שהבלוג שלי הוא גם בלוג אופנה... אז אלה הצילומי אופנה החדשים שלי: השמלה היא של המעצבת חנית חן. בחורה מוכשרת שגם היא למדה אמנות במדרשה.
העליונית מהחנות טנטי בקי ו...זהו. אז שיהיה חג שמח!








יומולדת בים

happy birthday to me

     Birthdays are problematic !!!
The best ones full of presents, good wishes & a nice warm feeling
The worst ones are depressing, reminding us that time is rushing past.

Yes, yes 28 is not a small number by any means but in this case the first choice is relevant to my birthday. My partner surprised me with a great present, a new lens for my camera !
Yea really cool….50mm lens which has opened up a new world to me. So hereare a few pictures with my new lens, fresh from today …..
Apart from that I remember my blog is about fashion….so here are new fashion pictures of mine..
The dress is by designer Chanit Chen. Very talented & also studied art at the Midrasha.
The top is from Tanti Becki Shop……….thats it for now
HAPPY HOLIDAYS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה